FAKT24


sviatok má , zajtra

    MBANK

    V reklame stavili na trapnokúzelníka Nedvěda

    26.01.2018 12:55 / štýl google+ twitter facebook

    Najväčšia digitálna banka na Slovensku mBank koncom januára spúšťa novú reklamnú kampaň. Zameraná je na mobilnú aplikáciu mBank 3.0, vďaka ktorej majú klienti svoje financie vždy pod kontrolou. Hlavnou tvárou kampane sa stal známy „trapnokúzelník“ Richard Nedvěd z populárnej talentovej šou.

    mBank lupa
    Kampaň mBank. | mBank

    Kampaň obsahuje celkovo päť spotov, ktorých hlavným motívom je jednoduchosť resp. jednoduché riešenie v oblasti osobných financií. Spoty sa od konca januára budú objavovať na televíznych kanáloch skupiny JOJ, online a na pobočkách mBank. Predstavujú hlavné a užitočné funkcie úplne novej aplikácie mBank, ktorú banka pre svojich klientov pripravila pri príležitosti jej 10. narodenín. Oproti starej má množstvo nových funkcií a vychytávok, ktoré v jednotlivých reklamách približuje predstaviteľ „trapnomágie“ Richard Nedvěd. Kým on sa snaží neustále vymýšľať triky, ako si v bežnom živote udržať prehľad vo financiách, jeho partnerka mu ukazuje jednoduché riešenia zhmotnené v aplikácii mBank. Je stelesnením človeka, pre ktorého je dôležité, aby mal svoju banku vždy na blízku a dokáže vyriešiť to, čo potrebuje, kedy chce a kde chce. Tím kampaň odovzdáva kľúčový odkaz „mBank máte vždy jednoducho pri sebe“.

     

    Kreatíva pochádza z dielne reklamnej agentúry Havas Worldwide Prague. Mediálne plánovanie mala na starosti agentúra Starmedia. O produkciu sa postarala spoločnosť Soft Pillow na čele s režisérom Janom Chramostom. „Jan natočil niekoľko medzinárodne oceňovaných krátkych filmov. So svojou kreatívnou skupinou sa špecializuje na natáčanie videoklipov, televíznych reklám a internetových relácií. Minulý rok získal v USA cenu za najlepšiu réžiu v súťaži 48 Hour Film Project, ktorej bola česká pobočka mBank partnerom,“ uviedla riaditeľka marketingu mBank pre Českú republiku a Slovensko Tereza Froňková.

     

    Nová aplikácia, vďaka ktorej môžu klienti ovládať svoje peniaze doslova na každom kroku, má okrem ešte intuitívnejšieho a ergonomickejšieho dizajnu aj praktické funkcie ako „moje výdavky“, ktoré ukazujú, koľko míňate v porovnaní s predchádzajúcimi mesiacmi, či bezpečné prihlásenie odtlačkom prsta pre systém Android a pre iOS dokonca Face ID. Reklamná kampaň priblíži aj ďalšie funkcionality ako rýchle a jednoduché zriadenie pôžičky, hľadanie najbližšieho bankomatu, fulltextové vyhľadávanie či platbu na mobilné číslo.

     

    „Je skvelé, keď robíte reklamu na niečo, čo je bez pochyby dobré. Mobilná aplikácia mBank funguje skvelo a zákazníkom ušetrí veľa času. Vďaka tomu som sa mohol plne sústrediť na rozvíjanie komických situácií medzi dvojicou kúzelníka Richarda a jeho partnerky Veroniky. Spolu s copywriterom Havasu Zdenkem Buchtelom sme viackrát prepisovali scenáre, až kým sme si neboli istí, že sú naozaj vtipné a že v nich herci dostanú priestor predviesť svoj osobitý humor,“ dodal režisér spotov Jan Chramosta.

     

    mBank súbežne s kampaňou spúšťa aj akvizičnú promo akciu. Pre klientov, ktorí prejdú k mBank a začnú aktívne využívať účet mKonto, si banka pripravila odmenu vo výške 20 € priamo na účet.

     

    (ts)

    redakcia | fakt24.sk

    Komentáre k článku